Thursday, August 25, 2011

PENGUMUMAN : Blog Ini

Saya memohon maaf atas kesepian blog ini . Heh , nampaknya seperti tidak terurus sahaja kan ? ( =_= )

   Maaf beribu maaf .

Izinkan saya untuk terus menumpukan diri untuk PMR yang bakal tiba tidak lama lagi. [ Uh , risau ]

Bila tiba masanya , insyaAllah , saya akan kembali bergiat aktif di sini . Mungkin tidak dalam masa terdekat , kerana selepas PMR belumlah tiba masa untuk bersantai-santai dan berlenang . Saya masih punya plan dan perancangan yang menunggu untuk dilaksanakan . Tengoklah bagaimana keadaannya .

Dan , target saya agar appereance blog ini berubah . Bukan setakat template , tapi doakan juga agar wacana-wacana saya terus ' hidup ' dengan lebih matang dan penuh makna !

Tidak ada gunanya untuk kita terus berada di takuk lama , perlulah terus bersemangat dan bergerak lebih jauh . Bukankah begitu ? (:

Apapun , selamat menyibukkan diri dengan amalan-amalan ibadah di malam-malam terakhir Ramadhan + Malam Raya . Jangan lepaskan peluang yang sungguh bermakna ini ! Sanggupkah tunggu untuk tahun hadapan pula ?

Uh , tidak .

No comments:

Geo

free counters