Friday, November 1, 2013

Bual.

 Whatsapping dengan ex-senior.

Kak Ain : Rasa susah tak pendam masalah sengsorang ?
Aku : Susah :)
Kak Ain : Lain dengan kak, kak tak boleh pendam. Nanti jadi kot lainn.
Aku : Hehe, tapi pendam tu lah buat kita kuat!  Yeah ! Supertiger ! Haha merapu dah.
Kak Ain : Ariffah kira hebat la ! Boleh hadam semua prob sendiri.
Aku : Naaah, each person different :D
Kak Ain : Hebat hebat !
Aku : Haha mana ada hebat. Manusia kan berbeza.
Kak Ain : Yup, that is right.
Aku : Saya belajar berdiri sendiri. Sebab takut nak bergantung kat orang. Susah susah.
Kak Ain : Alhamdulillah.
Aku : Kalau masalah besar, jumpa murabbi la. Siapa lagi kalau bukan Inche Azman ensem. Hehe.
Kak Ain : Murabbi hebat tu.. Sangat berbakti untuk kita..
Aku : Yep ohsem. Dah macam bapak kita. :p

Minggu lepas pun sembang santai dengan Fathiah Farzana, sahabat yang unik !

Fathiah : Lepas ni masuk univ dah susah nak jumpa Sir !
Aku : Tu pasaaai. Haa, kena hadapi cabaran besar, yang selalu diperingatkan Sir.
Fathiah : Ana takut tak kuat. Ana ni lemahh.. Nanti ana masuk univ, ana akan hanyut.
Aku : Haa cakap lagi! Jadi doa baru tauu. 
Fathiah : Haha, okai dak dak.
Aku : Pada hakikatnya, kita semua takut dengan cabaran akan datang. Takut kita akan berubah. Tapi jangan la cakap macam tu, macam confirm ja berubah. Hisshh. 



Perbualan nak dekat SPM.

Sentiasa merisaukan.

Hek. :p


Oh ya, sebenarnya nak minta maaf ... ! ! SPM 6hb ni, please doakan ya :)
11 subjek semuanya ..

No comments:

Geo

free counters