Thursday, November 4, 2010

Terima Kasih.

PATMM DAH SELESAI
-sengih melebar-

Alhamdulillah.. Kemungkinan ada jaminan yang keputusan akan meningkat  namun tidaklah secara drastik, malah jaminan yang saya lebih berusaha dari sebelum ini pun ada. Ribuan terima kasih buat yang mencabar diri ini. 

     Macam-macam hal berlaku sebenarnya sejak dua menjak ni, namun saya memilih untuk diam dahulu. Berfikir dan berfikir. Akhirnya saya memutuskan untuk melepaskan perkara itu, menyerahkan kepada ketidakpastian. 

best-best lah pic Lady Tori on deviantART nie..

    Jujur,banyak sangat benda berlaku. Bercampur baur. Menyakitkan, memuaskan, memedihkan, mengharukan, membahagiakan dan menyemarakkan semangat! Semuanya berlaku serentak.

     Dahulu saya pernah menjangkakan yang perkara ini akan berlaku juga suatu masa dan expect yang saya akan lebih merasa kepahitan kesakitan- namun yang sebaliknya pula berlaku! 

   Sendiri pun hairan, tapi tidaklah terkejut. Bila difikirkan balik, memang saya patut rasa puas dan bebas bila melepaskannya.Yakin setiap perkara ada hikmahnya, dan saya mula nampak hikmah yang Allah aturkan. Mungkin saya tersilap, tapi tidak apa.

     Alhamdulillah, setelah saya melepaskan sesuatu itu, pandangan saya terhadap dunia lebih melebar.

Benarlah pepatah,
 if you want to get something you must give something.

nota picisan: rasa tenang, terbang bebas..

No comments:

Geo

free counters