Friday, March 18, 2011

Try to still stand! Yeah.

Perasaan saya sepanjang cuti ini terlalu bercampur-baur.

Tak tertafsir.

Ah, saya makin lemah dari semasa ke semasa.

Cuti ini, saya tidak pergi ke mana-mana. Hanya ke pejabat ayah, dan hantar ayah ke lapangan terbang. Yang lain, hanya terperap di rumah. Sedar tak sedar, Sabtu ini, esok adalah hari terakhir cuti.

Kenapa saya tak ikut program-program kerohanian? Itu, saya sendiri tak terkata. Alasan mungkin. I just, just got how my situation turn to be.

ambil dari blog siapa ya?(lupa)

Jiwa saya makin lemah. 

Sebab itu, dah lama saya biar post tidak diupdate. Saya sendiri tiada kekuatan.

Huu, kuat Ariffah kuat! 

Saya ulang-ulang baca : ini

Hurm, bangun Ariffah! Buat tindakan! Doakan saya..


What is most important is to stay strong,
cope with the hard times that seems so long,
the world may seem black for you,
but the other side of the sun is still shining for you,
difficulties arise in the lives of us all,
Stand firm and do not make that fall!
Whenever we feel down, we must stand…
source: Ameen Misran


Semoga, selepas minggu peperiksaan ini, sekolah kembali aktif dengan program-program pengisian jiwa! InsyaAllah, Ameen!

P/S: Memikirkan Jepun, membuatkan saya risau. Ah, dunia kini benar-benar di akhir zaman. Sehinggakan aurat pun boleh dibuat main. 

No comments:

Geo

free counters