Wednesday, May 11, 2011

Tahun Exam

Sekarang, penulis dalam mode exam.


Sejak-sejak ini, biarpun kekadang terasa beban bila study last minute, deeniah pun hafaz last minute. Esok exam, tengahhari/petang baru nak mula hafal. Hehe. Biarpun macam tu, tetap terasa seronok bila periksa. Sebelum ni jangan haraplah, kerja menjerit dalam hati "Malasnya periksa!!". Well, saya sendiri pun tak tahu kenapa.


Pic by~Lephisto Design on deviantART


Tapi, jujurnya terasa tak mahu hadapi exam kali ini [pulak dah??] (tapi nak juga exam..), bukan apa... sebab biasanya exam pertengahan tahun bagaikan percubaan PMR pertama (secara tidak rasmi) [walaupun ada terselit deeniah] bagi Tingkatan 3, maka keputusan peperiksaan ini akan guru-guru nilai siapa yang bakal dapat 9A or 8A or anyelse. Uh, tak berapa gemar. Bila ada yang menilai. Memang la penting untuk sekolah, cuma pendapat individu (:


Huu, maka selepas ini, ustaz-ustaz yang tidak mengajar subjek PMR , tidak akan masuk kelas lagi. Sedih ):  Selepas ini, akan tumpu untuk subjek PMR sahaja. Ustaz yang masuk cumalah ustaz yang mengajar B.Arab sahaja. [Nak belajar Tauhid lagi!]


Anyway, pray for my results. :) 


Oh ya, jangan tiru tabiat study last minute saya. Amaran keras! =D


Tarikh Menjelang : 7 OGOS 11 & 3-7 OKT 11. 
Pengharapan Berakhir : 25 DIS 11

1 comment:

Cinta Ilahi said...

Assalamu'alaikum wbt.

Bittaufiq wannajah fil imtihan, ya Ukhti! Semoga berjaya~

Salam mujahadah beserta iman.
Salam kasih-sayang setenangnya aliran air sungai Nil.

Semoga ALLAh memberkatimu pada usahamu. InshaAllah. :)

Geo

free counters